ОПИС ЗУСТРІЧЕЙ ДІТЕЙ З ЛЯЛЬКОЮ-ПЕРСОНОЮ

Перша зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Перша зустріч - знайомство (встановлення контакту).
Дітей заздалегідь попередили, що до них приїде в гості, з далека, незвичайна гостя. По приходу гості, діти сиділи у колі і з великим інтересом спостерігали за, тим що буде відбуватися далі. У групі була повна тиша.
Вихователь. Вона каже, що її звуть Юля, їй 5 років  Юля питає: як вас звуть?
Діти по черзі називають свої імена та вік.
Вихователь. Юля каже, що живе з мамою і татом в іншому місті - Києві. Юля каже, що їх квартира розташована в багатоповерховому будинку  на 4-му поверсі.  Юля запитує – а де живете ви?
Діти починають по черзі розповідати, де хто мешкає.
Міша – я живу в приватному будинку, ми його будували разом з татом.
Кароліна – я живу в квартирі на першому поверсі.
Максим – а я живу в квартирі на шостому поверсі в багатоповерховому будинку.
Вихователь.Юля каже, що в неї є окрема кімната – там вона може гратися та відпочивати. А у вас є окрема кімната? – питає Юля.
Герман -  в мене є окрема велика кімната, де я можу гратися улюбленими іграшками.
Елисей -  в мене не має, але мені б дуже хотілося б мати свою кімнату.
Вихователь. Юля каже, що кімната в неї невелика, в ній є письмовий стіл, шафа та її улюблене рожеве ліжечко. Юля питає – а що є у вашій кімнаті?
Герман – в мене є письмовий стіл, є конструктор, багато машинок, велика дошка, де я можу малювати та займатися.
Маргарита  - в мене теж є своя кімната, там є полички з іграшками та книжками, є дуже багато м'яких іграшок та шафа з моїми улюбленими сукнями.
Вихователь. Юля каже, що порядок в квартирі  підтримує мама, але вони з татом завжди їй допомагають. Юля хоче дізнатися – а хто в вашій сім’ї слідкує за чистотою приміщення?  
Діти по черзі почали всі відповідати, що вони всі самі слідкують за порядком в квартирі, за своїми іграшками та із задоволенням допомагають мамі на прохання допомогти.
Вихователь. Юля каже, що в наше місто вона приїхала в гості до дідуся і бабусі, бо вони мешкають в Запоріжжі. А де живуть ваші бабусі та дідусі, та як часто ви з ними бачитесь? – питає Юля.
Герман – мої дідусь та бабуся мешкають в селі Розумовка, що знаходиться не далеко від міста, ми їх відвідуємо кожних вихідних. Мені дуже подобається до них їздити.
Нікіта – мої дідусь та бабуся мешкають по сусідству з нами. Ми ходимо до них в будь який час.
Соня – А мої дідусь та бабуся живуть з нами в одній квартирі. Бабуся часто готує мені сніданки.
Кароліна – Мої дідусь та бабуся живуть в іншій країні. Ми з ними бачимось дуже рідко.
По закінченню зустрічі гостя сказала що всі діти їй дуже сподобалися. Прощаючись з дітьми, гостя запитала чи можна їй ще раз зайти до них в гості, на що діти в один голос відповіли, що вони були раді знайомству і раді будуть бачити її у себе в групі ще раз.

Друга зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема другої зустрічі – «Дитячий садок»
Коли Юля зайшла у групу,вона привіталася з дітьми. Сказала, що дуже рада бачити їх знову. Діти одразу згадали свою нову знайому і по черзі почали вітатися з нею.
Вихователь. Юля каже, що їй потрібна наша допомога.  Юля каже, що  наступного тижня вперше піде до дитсадка. Вона каже, що дуже хвилюється і їй  цікаво дізнатися  -  чим ви тут займаєтесь і що вам тут подобається?
Лера – Ми тут граємось в різноманітні ігри.
Кароліна – Ми малюємо, ліпимо з пластиліну.
Міша – Ще ми займаємося математикою та вже вивчили цифри.
Мілана – А ще ми танцюємо та співаємо у групі та в музичному залі.
Матвій – Ми любимо займатися фізкультурою, та вранці робимо ранкову гімнастику.
Вихователь. Юля хоче знати – а чи смачно вас тут годують? І чим саме?
Соня – мені дуже подобається, як готують в дитячому садку.
Максим -  Нас годують кашею, борщем, котлетами, печивом та чаєм.
Вихователь. Юля питає – де ви гуляєте і чим займаєтесь на прогулянці?
Кароліна – в нас дуже гарна ділянка, на ній багато дерев та квітів.
Лера – в нас є пісочниця, в якій ми полюбляємо будувати замки.
Мілана – ми граємо в рухливі ігри з нашими вихователями.
Нікіта – я люблю лазити по драбині та гойдатися на гойдалці.
Максим – а мені подобається грати у футбол.
Вихователь.Юля каже, що  обожнює малювати.  А що полюбляєте робити ви, питає Юля, і чи можете ви цим займатись у дитсадку?
Лера –я дуже люблю гратися з ляльковим театром та показувати вистави для своїх друзів.
Кароліна – в нас у групі дуже багато різних костюмів, мені подобається перевдягатися в тигреня, мавпочку та бджілку.
Вихователь. Юля питає – а чи бувають у дитсадку свята і які?
Маргарита – так, ми відзначаємо дні народження, 8 березня, святкуємо новий рік.
Вихователь. Юля питає – чи є у вас тут друзі?  Юля просить назвати ваших друзів у групі.
Діти по черзі називають імена своїх друзів.
Вихователь. Юлі цікаво: а як краще знайомитись з іншими дітьми в групі?  Юля питає - як можна з ними потоваришувати?
Герман – можна принести цікаву іграшку та запропонувати нею погратися з іншими.
Єлісей – можна разом побудувати фортеці із Лего.
Маргарита – можна погратися разом  з дівчатами у родину або перукарню.
Чим більше гостя задавала дітям питання тим більше діти ставали емоційно - відкритими. По закінченню зустрічі гостя сказала що всі діти їй дуже сильно  допомогли, адже завдяки їм - вона абсолютно не боїться тепер йти в дитячий сад і коли вона повернеться до Києва – вона без вагань почне відвідувати дитячий садок і знайде там багато нових друзів.
 Прощаючись з дітьми, гостя запитала чи можна їй ще раз зайти до них в гості, на що діти в один голос відповіли, що вони раді будуть бачити її у себе в групі ще раз і коли у неї виникнуть ще, якісь питання вона може в будь-який день до них приходити і вони їй допоможуть.

Третя зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема третьої зустрічі – «Моя мама»
На третьому відео ми спостерігаємо повторне знайомство гості з дітьми. Хоча склад дітей був змінений і деякі ще не бачили Гостю, то ті діти, які її вже знали, допомогли новачкам налагодити контакт. Лялька в скороченій формі нагадала їм тему минулої розмови і діти, які були на минулій зустрічі, з радістю підтримали діалог. Гостя розповіла їм, як вона вже почала ходити в садок і як їй допомогли розповіді дітей в минулий раз.

Вихователь. Юля каже, що цього разу приїхала з мамою. Юля розповідає, що її маму звуть Світлана. Юля запитує – а як звуть ваших мам?
Діти по черзі розповідають імена своїх мам
Вихователь.Юля каже, що дуже любить свою маму. У її мами лагідні руки і гарна посмішка.  Юлі цікаво дізнатися – а які у вас мами?
Маргарита – моя мама дуже лагідна та турботлива
Михайлик – в моєї мами карі очі та м'які руки
Лера – моя мама дуже красива, в неї гарні речі
Кароліна – моя мама дуже весела і ми полюбляємо разом співати пісні
Вихователь.Юля каже, що її мама знає багато казок і віршиків. Найулюбленіша їх з мамою казка – «Спляча красуня». А які казки люблять вам розповідати ваші мами?
Діти по черзі називають улюблені казки
Вихователь. Юля каже, що її мама із задоволенням вирощує квіти. Юля запитує – а чим ваші мами люблять займатися?
Михайлик – моя мама дуже любить готувати
Лера – моя мама любить шити та вишивати
Нікіта – а моя мама любить водити машину
Вихователь. Юля каже, що її мама смачно готує. Юлі подобаються мамині вареники – з картоплею, сиром або вишнями. Юлі цікаво дізнатися – а що смачненьке готують для вас ваші мами?
Елисей – моя мама дуже смачно готує піцу та пиріжки
Матвій – в моєї мами смачно виходять млинці з сиром та голубці
Максим – а моя мама робить дуже смачні молочні коктейлі з фруктами
Вихователь.Юля хоче поділитись новиною – сьогодні вони з мамою ідуть до кінотеатру. Вони будуть дивитись мультфільм. Юля запитує – а де ви буваєте зі своїми мамами? (відповіді дітей)
Елисей – ми з мамою були на виставці тропічних тварин
Кароліна – а ми з мамою часто ходимо до цирку
Маргарита –  нещодавно ми  з мамою їздили до Києва та відвідали зоопарк
Нікіта – ми з мамою часто ходимо до кінотеатру та дивимось там цікаві мультфільми
Коли ентузіазм дітей почав спадати, гостя почала прощатися і збиратися до своєї мами. Діти засмутилися швідкий зустрічі гості і обіцяли з нетерпінням чекати наступної зустрічі.

Четверта зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема четвертої зустрічі – «Молодший братик»
Зустріч Гості та дітей відбулася в іншій обстановці, більш природньої для дітей. У цій зустрічі брали участь всі діти, які були на першій і другій зустрічі, але її вже проводила нова вихователька. Вони зустріли Гостю, як хорошу знайому. При зустрічі, діти не виявляли тривоги перед нею.
Вихователь. Юля каже, що сталась неймовірна подія – в неї з’явився молодший братик, його звуть Іванко. Юля питає – а в кого теж є молодші братики чи сестрички і як їх звуть.
Матвій. В мене є старший братик, його звуть Денис, йому 14 років.
Максим. Мого братика звуть Кирил, він також ходе в наш садочок, але в іншу групу.
Михайлик. В мене нещодавно народився братик Марк, він ще дуже маленький.
Герман. В мене також є маленький братик, його звуть Дмитрик.
Вихователь. Юля розповідає, що з появою братика в їх сім’ї стало більше радості, але і більше турбот у мами і тата. Юля каже, що її хвилює те, що батьки будуть приділяти їй менше уваги. Юля питає – у вас були такі хвилювання?
Михайлик. Так, я хвилювався.
Герман. А я не хвилювався, бо знаю, що мої мама і тато завжди мене люблять і приділяють мені  достатньо уваги.
Чи сказали ви про це батькам? Як саме ви сказали?
Михайлик. Я казав мамі, що це мене хвилює, але мої батьки мені розповідали, що вони мене дуже люблять і що коли з'явиться малюк, я, як старший братик, буду допомагати мамі доглядати малого.
Вихователь Юля питає – що можна допомогти мамі і татові по догляду за братиком та господарству, аби в них вистачало часу на спільні розваги та прогулянки?
Герман. Можна відносити брудний памперс у смітник.
Маргарита. Можна допомогти мамі помити підлогу.
Кароліна. Можна допомогти мамі приготувати вечерю.
Михайлик. Можна доглянути малого, поки мама займається своїми справами.

П'ята зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема п'ятої зустрічі – «Іграшки – свої та чужі»
Вихователька. Діти, до нас прийшла наша давня знайома – Юля, вона з нетерпінням чекала з вами зустрічі. Ви пам'ятаєте, як звуть її братика?
Діти. Іванком.
Вихователь. Юля каже, що у неї є для вас новина. - Іванкові купили нову іграшку - кубики. Юля каже, що їй дуже подобається грати зі своїм братиком. У нього є багато різних іграшок - машинки, м'ячики, звірята і ось тепер - кубики. Юля каже, що її братик завжди ділиться своїми іграшками з нею. Юля запитує - а які іграшки є у вас?
Максим. У мене дуже багато машин та конструкторів.
Лера. А я збираю коників, вони мені дуже подобаються.
Маргарита. А в мене є ляльковий будиночок та багато ляльок.
Артем. Я люблю збирати та гратися кіндерами.
Вихователь. Юля каже А в які ще ігри ви граєте зі своїми братиками?
Мілана. У мене немає братика.
Вихователь. Юля каже Що навіть двоюрідних?
Мілана. Є тільки три сестрички!
Вихователь. Юля каже. А в які ігри ти граєш зі своїми сестричками?
Мілана. У Лего-Лендс!
Вихователь. Юля каже. Мені дуже б хотілося дізнатися в які ігри грає Максим?
Максим. У Лего!
Вихователь. Юля каже А я дуже люблю грати зі своїми братиками в ляльки і у нас багато іграшок. А Єлисей нам не сказав, в які ігри він грає зі своїми братиком чи сестричкою?
Єлисей. Ми з братиком любимо грати в лего та з машинками і паровозом.
Вихователь. Юля каже. А ти, Матвій, в які ігри любиш грати зі своїм братиком?
Матвій. Поки брат грає на комп'ютері, я строю літаки, машинки, будинки ...
Вихователь. Юля каже А я люблю зі своїм братиком читати книжки, ми розглядаємо картинки і я розповідаю братику, що намальовано на них.
Вихователька. У братика Юлі є і свої іграшки, але він із задоволенням ділиться ними з Юлею. А ви ділитеся своїми іграшками зі своїми братиками і сестричками?
Діти. Так, звичайно.
Вихователь. Юля каже А які ваші улюблені іграшки? Тільки давайте по черзі ...
Матвій. Лего-сіті.
Соня. Я люблю гратися ляльками.
Максим. Мені подобається збирати пазли.
Вихователь. Юля каже. У мене братик любить катати машинки.
Артем. Я люблю гратися лего-гонками.
Маргарита. Я люблю Ембер з Поллі Робокар, вона така рожева і красива.
Вихователь. Юля каже Коли вона прийшла в дитячий садок, то побачила кілька дітей, які не звикли ділитися своїми іграшками. У неї в садку є одна дівчинка. Її звати Маша. Ця дівчинка ні з ким не хоче ділитися і грає одна. Коли діти підходять до неї, вона забирає свої іграшки і каже: «Вони - мої!» І Юля помітила, що цій дівчинці часто буває сумно, адже з нею ніхто не грає. Діти, підкажіть, що мені потрібно зробити, щоб пограти з дівчинкою Машею?
Нікіта. Потрібно ділитися іграшками!
Маргарита. Треба бути ввічливою, доброю та нежадібною, завжди ділитися іграшками зі своїми друзями.
Вихователь. Юля каже Дуже гарний приклад. А що ще можна зробити?
Єлисей. Можна подарувати Маші свою іграшку і потім пограти з нею разом.
Вихователь. Юля каже. А щоб ти робив, Єлисей, якщо б ця іграшка була б твоєю улюбленою?
Єлисей. Із задоволенням подарував би.
Вихователь. Юля каже Коли я повернуся в садок, я подарую Маші свою іграшку і буду сподіватися, що Маша захоче з нею погратися і більше ніколи не буде одна. Як ви думаєте, діти, Маша почне ділитися своїми іграшками?
Діти. ДА!
Вихователь. Юля каже. За нею вже приїхали батьки їй  пора збиратися додому.
На цій зустрічі діти разом з лялькою обговорили тему жадібності і як вона заважає дітям у спілкуванні з іншими. Лялька на своєму прикладі показала, що ділитися іграшками з іншими дітьми так само весело, як і зі своїми братиками і сестричками.

Шоста зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема шостої зустрічі – «Бабусині окуляри»
Вихователь. Добрий день, діти. До нас прийшла наша добра знайома. Як її звати?
Діти. Юля!
Вихователь. Давайте з нею привітаємося!
Діти. Зравствуй, Юля!
Вихователь. Юля каже, що з нею сталася історія. Вона без дозволу взяла бабусині окуляри і випадково їх зламала. Діти, порадьте, що їй робити?
Мілана. Потрібно полагодити окуляри і покласти на місце.
Артем. Потрібно їх склеїти або обмотати скотчем.
Вихователь. Юля каже, що це добра порада, але зламані окуляри - це секрет. Вона нікому не казала, що їх зламала. Що їй робити далі? Продовжувати мовчати або розповісти мамі чи бабусі? Вона дуже боїться, що бабуся засмутиться.
Герман. Потрібно заклеїти і покласти на місце.
Єлисей. Я б купив бабусі нові окуляри.
Вихователь. Юля каже, що це дуже хороша порада, але у неї немає грошей, щоб купити нові окуляри.
Маргарита. Потрібно розповісти все бабусі.
Вихователь. Юля каже, що вона дуже боїться, що бабуся перестане її любити після цього і буде дуже сердитися.
 Міша. Так, бабусі потрібно все розповісти і  тоді вона не буде сердитися.
Вихователь Юлі потрібна ваша порада, що краще – розповісти та зізнатися бабусі, чи  залишити це в секреті?
Діти по черзі. Зізнатися.
Вихователь. Юля каже вам велике спасибі! Тепер вона знає, що їй робити. Їй потрібно зізнатися бабусі, в тому, що вона зламала її окуляри. Вона прямо зараз піде і зробе це. Бабуся не буде на неї сердитися, якщо вона сама в усьому зізнається. Юля каже вам до побачення!
Діти. Хором. До побачення. Приходь ще!
На цьому занятті лялька  розповіла, що вона зламала бабусі окуляри і що вона боїться в цьому зізнатися. Але діти довели, що в таких ситуаціях краще розповісти правду, щоб дорослі не сердилися.

Сьома зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема сьомої зустрічі – «День народження бабусі»
Вихователь. До нас знову прийшла, в гості, наша стара знайома - Юля!
Діти. Привіт Юля!
Вихователь. Юля каже що має  радісну новину – у її бабусі сьогодні день народження. Юля розповідає, що вона в неї добра, розумна та весела бабуся. Юля каже, що її бабусю звуть Віра. Юлі цікаво дізнатися – а як звуть ваших бабусь?
Діти по черзі називають імена своїх бабусь.
Вихователь. Юля каже, що у її бабусі лагідні руки, приємний голос, гарна зачіска та сині очі. Юля питає – а як виглядають ваші бабусі?
Лера. Моя бабуся дуже добра. Коли я прошу в неї щось мені купити, то вона мені ніколи не відмовляє.
Мілана. А моя бабуся дуже гарна. Вона завжди робить красиву зачіску, має гарний одяг, ще вона дуже гарно вміє грати на фортепіано.
Герман. Моя бабуся вже старенька, вона носить окуляри, але вона завжди дуже лагідна зі мною.
Вихователь. Юля каже, що її бабуся випікає смачні пиріжки і полюбляє плести на спицях. Юля питає – а чим охоче займаються ваші бабусі?
Артем. Моя бабуся вишиває дуже гарні картини з бісеру. Коли вона йде до когось  на день народження, то дарує їх.
Елисей. А моя бабуся дуже любить готувати. Вона нас завжди дивує своїми стравами.
Нікіта. А моя бабуся любить співати. Вона навіть ходить до хору. В неї дуже чудовий та незвичайний голос. Її завжди запрошують на свята, щоб вона заспівала свої пісні.
Вихователь. Юля каже, що її бабуся читає їй цікаві казки: «Маша та ведмідь», «Рукавичка»… Юля питає – а які казки читають вам ваші бабусі?
Лера.  «Сірко», «Ріпка», «Лисиця обманниця».
Матвій. А мені бабуся читає казки братів Грімм, одна з моїх улюблених - це « Горщик Каші».
Мілана. А мені подобається казка «Кривенька качечка».
Вихователь. Юля каже, що сьогодні вони з бабусею будуть готувати пиріг з вишнями, щоб пригостити всю сім’ю і гостей. Юлі цікаво, а що смачного ви вже готували зі своїми бабусями?
Мілана. Ми з бабусею пекли пиріжки з яблуками.
Лера. А ми з моєю бабусею на вихідних ліпили вареники з картоплею та луком, а потім пригощали маму й тата.  
Максим. А я з бабусею вчився готувати млинці.
Вихователь. Юля  питає – а як в вашій сім’ї святкують дні народження?
Артем. Ми завжди всі дні народження святкуємо вдома. Мама накриває гарний стіл. До нас завжди приходять багато родичів і ми святкуємо.
Єлисей. На мій день народження ми йдемо до Маляти – Хати. Я запрошую своїх друзів і ми веселимося.
Міша. А мій день народження влітку, тому ми з батьками та друзями їздимо до річки та смажимо м'ясо.
На цьому занятті, діти розповідали про своїх бабусь і описували їх. Обговорення бабусь викликало у дітей різноманітні емоції та активний діалог з лялькою, так як у кожної дитини є бабуся, яка  вчить чомусь новому та дуже їх любить.

Восьма зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема восьмої зустрічі –  «Подорож з татом»
Вихователь. Юля каже, що приїхала з татом. Юля каже, що її тата звуть Андрій. Юля питає – а як звуть ваших татусів?
Діти по черзі починають розповідати, як звуть їх татусів.
Вихователь. Юля каже, що їй подобається подорожувати з татом: вони вже побували в різних містах, їздили на море та на дачу. Юля питає, а де ви вже були зі своїми татусями?
Кароліна. Я їздила з татом у Болгарію, ми купалися в морі та загоряли.
Михайлик. Я зі своїм батьком часто буваю на рибалці, в мене є своя вудочка.
Лера. Я з татом  їздила в Київ, ми ходили в аквапарк.
Герман. Ми з татом ходили до піцерії на майстер-клас, де нас вчили готувати піцу.
Вихователь. Юля каже, що любить свого тата. Юля розповідає, що її тато  веселий і сильний, завжди в гарному гуморі. Він високого зросту і має русяве волосся. Юля цікавиться – а які у вас татусі?
Лера. У мого тата темне волосся, він сильний та добрий.
Кароліна. Мій тато дуже веселий, він постійно грає зі мною в різні ігри.
Герман. Мій тато добрий та турботливий, він завжди мені допомагає.
Вихователь. Юля впевнена, що її тато все вміє: і будувати, і ремонтувати, і навіть – варити суп. А ще він багато працює. Він будівельник. Юлі цікаво – ким працюють ваші татусі і що вони вміють робити?
Михайло. Мій тато працює на заводі, який виготовляє літаки, а в вільний час він будує для нас будинок.
Мілана. А мій тато пожежник.
Микита. Мій тато багато працює на комп’ютері.
Матвій. А мій татусь – викладач.
Вихователь. Юля каже, що залюбки проводить час з татом і багато чому вже в нього навчилась. Наприклад – тато навчив Юлю кататись на велосипеді. Юля питає – а чого навчили вас ваші татусі? Що б ви ще хотіли навчитись з того, що вони вміють?
Михайлик. Мій тато навчив мене ловити рибу.
Кароліна. Мій тато навчив мене плавати та пірнати.
Матвій. Мій тато вчить мене грати в шахмати.
На цьому занятті, діти розповідали про своїх татусів і описували їх. Обговорення татусів викликало у дітей різноманітні емоції та активний діалог з лялькою, так як у кожної дитини є татусь, який має свої особливі вміння та навички.

Дев'ята зустріч дітей середнього дошкільного віку з Лялько Персоною.
Тема дев'ятої зустрічі - «Подружка захворіла»
Юля розповідає, що в неї все добре, вона відвідує дитячий садок, заприятелювала там з багатьма дітками.   Юля розповідає, що  дівчинка Марійка, яка не вміла ділитись іграшками,  стала її найліпшою подружкою. Вони тепер дружать. Нещодавно Марійка захворіла. Юля каже, що вона навіть лежить в лікарні, в неї сильно болять ніжки і вона навіть не може ходити. Юля каже, що сама ніколи не була в лікарні і не знає, що це таке. Юля питає – а у вас були такі ситуації? Ви лікувались в лікарні коли-небудь і як ви там себе відчували?
Максим. Коли я був маленький, я дуже застудився та потрапив з мамою в лікарню. Разом зі мною лежало багато дітей і мені було не сумно.
Лера. А я зараз ходжу зранку до лікарні, де мені роблять масаж спини. Мені зовсім не боляче, навіть дуже подобається.
Матвій.  Нещодавно я був у лікарні, там мені лікували зуби. Я зовсім не боявся.
Рома. Я нещодавно лежав у лікарні, мені робили операцію на горлі. Мені було зовсім не боляче, бо я міцно спав.
Вихователь. Юля питає – хто вам допомагав видужати?
Матвій. Мені допомагає мій батько. Він каже, що всі хлопці повинні бути сміливими.
Лера. Зі мною в лікарню завжди їздить бабуся або мама.
Рома. Поряд зі мною постійно знаходилась моя мама, вона мене постійно підбадьорювала, тому мені не було сумно.
Вихователь. Юля  каже, що до Марійки в лікарню не пускають. Юлі прикро, адже їй так хочеться  допомогти своїй подружці та хоч трохи її розважити. Юля просить у вас поради: як можна поліпшити Марійці настрій, аби та скоріше видужала?
Лера. Я пропоную намалювати для Марійки  веселку.
Герман. Я б для Марійки склав із паперу букет різнокольорових квітів.
Максим. Давайте всі разом намалюємо для Марійки сонечко з наших долоньок, щоб поліпшити їй настрій.
По закінченню зустрічі гостя сказала що всі діти їй дуже сильно  допомогли і вона із задоволенням віддасть їхні малюнки батькам Марійки, а вони  віднесуть  їх Марійці в лікарню. Юля дуже сподівається, що це допоможе Марійці скоріш одужати.